Pages

Thursday, July 5, 2012

က်မ္းညႊန္း ၁၀၀



စာအုပ္အမည္ = က်မ္းညႊန္း ၁၀၀
စာေရးသူအမည္ = တင္ႏို္င္တိုး
စာေပအမ်ိဳးအစား = ေရွးေဟာင္းျမန္မာက်မ္းမ်ားအညႊန္း
စာမ်က္ႏွာ = ၃၂၅
ထုတ္ေ၀သည့္ခုႏွစ္ = ေမလ၊ ၂၀၁၁
ထုတ္ေ၀သည့္အႀကိမ္ = ပထမအႀကိမ္
စာေပတုိက္ = သင္းစာေပ
စာအုပ္တန္ဖိုး = ၄၀၀၀-က်ပ္
စာညႊန္း =  ေရွးျမန္မာပညာရွိႀကီးမ်ား၊ စာဆိုေတာ္ႀကီးမ်ား ေရးသားျပုစုခဲ့ၾကသည့္ က်မ္းမ်ားစြာထဲမွ ေကာင္းႏိုးရာရာက်မ္းတစ္ရာကို ေရြးႏုတ္ကာ မိတ္ဆက္ေပးထားသည္။ က်မ္းမ်ားအေၾကာင္းကိုေဖာ္ျပရာတြင္ က်မ္းျပုပုဂၢိုလ္အမည္၊ က်မ္းျပုကာလ၊ က်မ္းပါအေၾကာင္းအရာအက်ဥ္း၊ ပုံႏွိပ္ထုတ္ေဝထားျခင္းရွိ မရွိ၊ က်မ္းျပုပုဂၢိုလ္၏အတၳုပၸတၱိအက်ဥ္း စသည့္အခ်က္အလက္မ်ားကို စံုစံုလင္လင္ ရွာေဖြထည့္သြင္းထားသည္။ မူရင္းက်မ္းကို ဖတ္ရႈေလ့လာၾကမည့္သူမ်ား (သို့မဟုတ္) ဖတ္ရႈခ်ိန္လံုေလာက္စြာမရရွိေသာ ေယဘုယ်အေၾကာင္းအရာမွ်ကိုသာ သိလိုသူမ်ားအတြက္ အထူးသင့္ေတာ္ပါသည္။

စာအုပ္အညႊန္းတင္ျပသူ = သီဟေက်ာ္

No comments:

Post a Comment